روضه

مرکز نشر و دانلود متن روضه ، صوت روضه، کلیپ روضه، کتاب های مقتل ،شعر، مداحی و غیره

شعر شهادت امام کاظم(ع)(به عشق یار می جاودانه باید خورد شراب تلخ ز دست زمانه باید خورد)

به عشق یار می جاودانه باید خورد                       شراب تلخ ز دست زمانه باید خورد
                                            پیام موسی جعفر به شیعیان این است
                                            برای خاطر دین تازیانه باید خورد
ندارد یوسف صدّیق زندانی که من دارم
ندارد یوسف صدّیق زندانی که من دارم                ندارد هیچ زندانی نگهبانی که من دارم
به جنت مادرم زهرا پریشان کرده گیسو را            پریشان گشته از حال پریشانی که من دارم
                                            بگیرم روزها را روزه و شبها خورم سیلی
                                         ندارد کس به عالم خونخواری که من دارم
دوری رضا علیه السلام
 مردم به غریبی و ندارد کسی خبر  من                دورم ز رضا ، نور دو چشم تر من
                                                معصومه کجایی ، به عزایم بنشینی
                                                ای دختر غمخوار و ضیاء بصر من
به یا رب یا رب شب زنده داران                              به امید دل امیدواران
                                                به آه سینه طفلان گریان
                                                خلاصم کن خدا از کنج زندان
من جوان بودم و زنجیر گران پیرم کرد
من جوان بودم و زنجیر گران پیرم کرد                        گشته کاهیده تن و مانده به جا تصویرم
یا به زندان برسان مرگ مرا یا الله                              یا خلاصم بکن از زیر غل و زنجیرم

                                                لیک دوری رضا میکشدم در غربت
                                                گر نیاید به تسلای دل شب گیرم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم الله الرحمن الرحیم

بوی عطرش به مشامم چو نسیم است خدا میداند

اهل عالم بدانید حسین شاه کریم است خدا میداند

ای دلم گرد یتیمی به من و تو به چه کار ؟

هر که ارباب ندارد یتیم است خدا میداند
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan