روضه

مرکز نشر و دانلود متن روضه ، صوت روضه، کلیپ روضه، کتاب های مقتل ،شعر، مداحی و غیره

عارفه هستم ، روایتی جذاب از شیعه شدن دختر دانشجو مسیحی

دختر دانشجوی رشته الکترونیک دانشگاه رشت که بعد از دیدن خوابی شیعه شد و  تولد جدید زندگیش را مدیون امام حسین (ع) دانست.


عارفه,شیعه,دختر,دختر دانشجو,جذاب,داستان جذاب,داستان جذاب دختر دانشجو,دختر دانشجو رشت,داستان شیعه شدن,کتاب مقدس,دختر مسیحی,زیباترین,خواب دختر

(من عارفه هستم)

دریافت فایل:

صوت بالا روایتی  است جذاب از شیعه شدن دختری که زیباترین صدای اسلام را اذان میداند

گوشه ای از این داستان زیبا را در زیر می خوانیم :

شب هشتم محرم بود خواب دیدم که با پدر و مادر و برادرم در کلیسا مشغول دعا کردن با کتاب مقدس بودیم سرم را پائین آوردم دیدم در دستانم زیارت عاشوراست احساس کردم که تنم داره می لرزه سرم رو آوردم بالا جلومون مجسمه حضرت مسیح بود اما رو پیشونی مجسمه سربند یا حسین بسته شده بود ....

با سلام به محضر عارفة بزرگوار
امروز بعد از مدتها این دل سنگ من هم اثری گرفت و از صداقت پاکی این دختر گریه کردم. به خدا من هم از این خلوص نیت غبطه خوردم.
دختر خوبم التماس دعا.

بسم رب الشهدا...

با عرض سلام خدمت شما ...

وب بسیار مفید و ارزشمند و زیبایی دارید خدا خیرتان دهد...استفاده کردیم...

خوش حال می شویم همکاری با شما داشته باشیم...

در سورت تمایل به تبادل لینک کافی است به ما در قسمت نظرات خبر دهید...

وبسایت شهدا:علقمه   isardehno.rzb.ir

موفق و سربلند باشید ...حق نگهدار

دوشنبه ۴ آبان ۹۴ , ۱۲:۵۳ صراط النور(چشم انتظار مهدی)

 

السلام علیکم یااباصالح المهدى (عج)السلام علیک یاامین الله فى ارض وحجته على عباده(یاصاحب الزمان آجرک الله)

اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک

اللهم ارزقنی شهادت فی سبیل ا... و اللهم عجل لولیک الفرج

کاش مهدی به جهان چهره هویدا می کرد

گره از مشکل پیچیده ما وا می کرد

کاش می آمد با آمدنش از ره عشق

قبر مخفی شده فاطمه پیدا می کرد

سلام سید بزرگوار : بنده چندین سال توفیق خادمی و نوکری زائرین آقا اباعبدا... الحسین(ع) را دارم و از مطالب آثار حضرتعالی بهره مند شده و استفاده نموده ام . خیلی جالب بودند خداوند خیرتان بدهد و در زمره عزاداران واقعی حضرت بوده باشید انشاءا... . در ضمن در صورت امکان سری به وب ما بزنید و راهنمایی فرمائید . اجرکم عندا...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم الله الرحمن الرحیم

بوی عطرش به مشامم چو نسیم است خدا میداند

اهل عالم بدانید حسین شاه کریم است خدا میداند

ای دلم گرد یتیمی به من و تو به چه کار ؟

هر که ارباب ندارد یتیم است خدا میداند
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan