روضه

مرکز نشر و دانلود متن روضه ، صوت روضه، کلیپ روضه، کتاب های مقتل ،شعر، مداحی و غیره

من ندارم!!

دخترم فاطمه با شوق دامنی را که عمه مژگان برایش فرستاده بود پوشید.دامن کوچک چین چین به اندازه یک دختر بچه پنج ساله.


چرخی زد و گفت باید جوراب شلواری هم بپوشم!

من و مادرش نگاهش می کردیم و اصلا حواسمان به زهرا نبود.زهرا خواهر کوچک فاطمه سه ساله است.


زهرا را نگاه کردم دیدم اشک در چشمان زیبایش حلقه زده .لبهایش را ورچید ، با بغض گفت "من ندارم" و بعد های های گریه کرد.
مادرش در اولین فرصت برایش دامن نو خرید
.
چه خوب است هر کسی نداشته هایش حقیقی اش را بفهمد.

چقدر خوب است آدم  نداشته هایش را درک کند و برایش گریه کند.و برای من نداشته هایی به اندازه فاصله من تا خدا.

خدایا من ندارم و از تو می خواهم آن گونه که اولیاء الله یادم داده اند

مَوْلایَ یا مَوْلایَ ، اَنْتَ الْقَوِیُّ وَ اَنَا الْضَعیفُ ، وَ هَلْ یَرْحَمُ الْضَعیفَ الاَّ الْقَوِیُّ

مَوْلایَ یا مَوْلایَ ، اَنْتَ الْغَنِیُّ وَ اَنَا الْفَقیرُ ، وَ هَلْ یَرْحَمُ الْفَقیرَ الاَّ الْغَنِیُّ......ا

 

دانلود مناجات حضرت امیر در مسجد کوفه با صدای سماواتی(لینک اصلی)

مناجات حضرت امیر در مسجد کوفه با صدای سماواتی(لینک کمکی)

بسم الله الرحمن الرحیم.
اگر قدر نداشته هایی که قرار است خودمان کسبشان کنیم را می دانستیم تا آدمیت فاصله ای نمی ماند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم الله الرحمن الرحیم

بوی عطرش به مشامم چو نسیم است خدا میداند

اهل عالم بدانید حسین شاه کریم است خدا میداند

ای دلم گرد یتیمی به من و تو به چه کار ؟

هر که ارباب ندارد یتیم است خدا میداند
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan