روضه

مرکز نشر و دانلود متن روضه ، صوت روضه، کلیپ روضه، کتاب های مقتل ،شعر، مداحی و غیره

متن و صوت شور سینه زنی برادر بی حرمم حسن جان-مهدی اکبری

حاج مهدی اکبری

کاش بودی کرببلا، کنار حرمم،حرم داشتی حسن

کاش بودی کرببلا،یه ایوون طلا،تو هم داشتی حسن

دور ضریحت پر مرد و زن بود

مادرمون فاطمه بی محن بود

یک شب جمعه حرم حسین و

یک شب جمعه حرم حسن بود

من گنبدی دارم و گنبد بقیع، گرد و غباره

من یک ضریح دارم و تو سایه بونم ،قبرت نداره

برادر بی حرمم حسن جان

کاش بودی کرببلا ، تو بین الحرمین، حرم داشتی حسن

کاشکی گنبدی شبیه ،به گنبد حسین،  تو هم داشتی حسن

گنبدامون شبیه کاظمین بود

قشنگ ترین بهشت عالمین بود

پرچم سبز یا حسن کناره

پرچم سرخ ذکر یا حسین بود

صحن و سرای من شلوغه و بقیع،زائر نداره

صحنت توی دلم و آسمونش، دور از ستاره

برادر بی حرمم حسن جان

کاش بودی کرببلا،کنار خیمه گاه ،حرم داشتی حسن

پیش قبر قاسمت،یه دونه بارگاه ،تو هم داشتی حسن

هیچ کسی غربت حسن نداره

این همه داغ دل شکن نداره

درسته که بی حرمی حسن جان

ولی حسین تو کفن نداره

صحن و سرای من شلوغه و بقیع،زائر نداره

صحنت توی دلم و آسمونش، دور از ستاره

برادر بی حرمم حسن جان

دانلود مداحی

عالی خیلی غمگین بود اشکمو در اورد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم الله الرحمن الرحیم

بوی عطرش به مشامم چو نسیم است خدا میداند

اهل عالم بدانید حسین شاه کریم است خدا میداند

ای دلم گرد یتیمی به من و تو به چه کار ؟

هر که ارباب ندارد یتیم است خدا میداند
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan