روضه

مرکز نشر و دانلود متن روضه ، صوت روضه، کلیپ روضه، کتاب های مقتل ،شعر، مداحی و غیره

ویرایش متن اشعار سینه زنی (شور) به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام

مظلوم حسن ، مظلوم حسن

شد تیر باران پیکرش                                   مظلوم حسن ، مظلوم حسن

مقابل برادرش                                            مظلوم حسن ، مظلوم حسن

قاسم خونین جگرش                                  مظلوم حسن ، مظلوم حسن

ناله زند بر پدرش                                      مظلوم حسن ، مظلوم حسن

اندر بقیع در دل خاک                                 مظلوم حسن ، مظلوم حسن

پنهان شد آن گهر پاک                                مظلوم حسن ، مظلوم حسن

قبرش بود بی سایبان                                مظلوم حسن ، مظلوم حسن

شکسته قلب زائران                                   مظلوم حسن ، مظلوم حسن

آثار رنج و صبر او                                       مظلوم حسن ، مظلوم حسن

پیدا بود از قبر او                                        مظلوم حسن ، مظلوم حسن

ناله کنم زداغ او                                        مظلوم حسن ، مظلوم حسن

به قبر بی چراغ او                                      مظلوم حسن ، مظلوم حسن

مهدی کنار تربتش                                     مظلوم حسن ، مظلوم حسن

نالد برای غربتش                                         مظلوم حسن ، مظلوم حسن

شام غریبان حسن                                    مظلوم حسن ، مظلوم حسن

گریان یتیمان حسن                                   مظلوم حسن ، مظلوم حسن

بی قرار و بی شکیبم (2)                                               شد اجل یار و طبیبم

من که حتی در میان                                                                     خانه خود هم غریبم (2)

ا ی حسن جان ای حسن جان (2)

من که با غم آشنایم (2)                                                           من که خاموش از نوایم

از تو ممنونم ای زهر                                                                      کرده ای حاجت روایم (2)

ای حسن جان ای حسن جان (2)

آمده فصل خزانم (2)                                                      کی نمی گیرد نشانم

ای اجل کردی تو امشب                                                     راحت از زخم زبانم

ای حسن جان ای حسن جان (2)

سالها خون به دلم شد (2)                                                            عاقبت حل مشکلم شد

این دل شب با که گویم                                                     همسر من قاتلم شد (2)

ای حسن جان ای حسن جان (2)

با که گویم این چنین شد (2)                                               قلب من زار و حزین شد

پیش چشمان تر من                                                            مادرم نقش زمین شد (2)

ای حسن جان ای حسن جان (2)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم الله الرحمن الرحیم

بوی عطرش به مشامم چو نسیم است خدا میداند

اهل عالم بدانید حسین شاه کریم است خدا میداند

ای دلم گرد یتیمی به من و تو به چه کار ؟

هر که ارباب ندارد یتیم است خدا میداند
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan