روضه

مرکز نشر و دانلود متن روضه ، صوت روضه، کلیپ روضه، کتاب های مقتل ،شعر، مداحی و غیره

من بقیعم همون زمین پرستاره/ میثم مطیعی

 

دریافت

 مشاهده متن در ادامه

من بقیعم، همون زمین پر ستاره، همون که یادتون میاره، که مجتبی حرم نداره
من بقیعم ،پر از دل شکسته هستم ،پر از درای بسته هستم ،از این زمونه خسته هستم
یا امام مجتبی، دل من هوات و کرده، دل من هوای دیدن کبوترات و کرده
ای فدایت دل و جونم - پای عشق تو می مونم

یابن زهرا، اسیر قوم نا نجیبی، شبیه مادرت غریبی، تو ابتدای عطر سیبی
من شنیدم ،گل تو کربلا رو دیده، به مقتل عمو دویده، یکی دو دستش و بریده
یادگار مجتبا، روی سینه ی عموشه، طوری گریه میکنه انگاری بابا پیش روشه
ای فدایت دل و جونم - پای عشق تو می مونم

من شنیدم، که قاسمت به خون تپیده، چنان حماسه آفریده ،که جامی از عسل چشیده
قاسم تو، تنش به خاک و خون نشسته، ولی لب از رجز نبسته، غرور دشمن و شکسته
نوجوون عاشق تو، داره جون می ده به مقتل، می دونستم که شهیده، از همون نگاه اول
ای فدایت دل و جونم - پای عشق تو می مونم

ای شهادت، دلم به دست تو اسیره، بی کربلا داره می میره، من و ببر که خیلی دیره
راهی ام کن، که چشم خیس من به راهه، اگر چه روی من سیاهه، کی گفته آرزو گناهه
آخرش با دست مجروح، دستم و می گیره رهبر، می بینم کنار اون، امامم و لحظه آخر
ای فدایت دل و جونم - پای عشق تو می مونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم الله الرحمن الرحیم

بوی عطرش به مشامم چو نسیم است خدا میداند

اهل عالم بدانید حسین شاه کریم است خدا میداند

ای دلم گرد یتیمی به من و تو به چه کار ؟

هر که ارباب ندارد یتیم است خدا میداند
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan